Home/בלוג/5 אטרקציות לחגיגות בר מצווה

5 אטרקציות לחגיגות בר מצווה

לעתים בנוסף על חגיגת בת המצווה הגדולה המיועדת לכל המשפחה ולקשת רחבה של מוזמנים, כלת בת המצווה תרצה לערוך מסיבה קטנה ומצומצמת עם מספר חברות. הבאנו לפניכם חמישה רעיונות ייחודיים ומקוריים לאטרקציות לחגיגה אקסקלוסיבית שכזו, להתרשמותכם ולבחירתכם.

ספא בנות בלבד

יום שכולו כיף של שנים. ניתן להזמין את שירותיה של קוסמטיקאית מומחית יופי שתעשה לכל הבנות גבות ושפם, ציפורניים, פדיקור, טיפול פנים ובסופו יסיימו החוגגות בספא ייחודי ובו ג’קוזי. אופציה זו מעט יקרה ולכן כדאי לבחור אותה כאשר מדובר בחגיגה מצומצמת של מספר בנות קטן בלבד.

מדורה על הים

אפשרות קלה ורומנטית לחגיגה בלתי נשכחת. כל שצריך הוא מדורה ואוכל מוכן מראש בקופסות, כלים חד פעמיים ושתייה. הנוף, השקט של החוף, והרחש של הגלים כבר יעשו עבורכם את כל השאר. חגיגת יום הולדת שקטה ואיכותית לחבורה של בנות שיודעות להינות מהחיים.

משחקים הקשורים לכלת בת המצווה

ניתן לערוך חגיגה הכוללת משחקים כמו אמת וחובה, ובין השאר לשלב גם שאלות הקשורות לכלת בר המצווה. הקבוצה צריכה לדעת מה הסרט האהוב עליה, הצבע האהוב עליה, המקצוע המועדף, ופרטים נוספים. גם אם הקבוצה לא ידעה את התשובות בצורה נכונה, לאחר המשחק החברות מכירות את כלת בת המצווה טוב יותר ויודעות יותר פרטים מעניינים הנוגעים לאישיותה.

צילום סרט

בחלק מן החגיגות נוכל לערוך צילום של סרט מבויים וערוך מראש שיהווה מזכרת מדהימה והצגה נחמדה של יכולות המשחק והאלתור של הבנות. צילום סרט כרוך בבמאי וצלם איכותיים (שלפעמים יכולים להיות אותו אדם). התסריט יהיה כתוב מראש והצילומים יעשו במקומות נוחים להגעה ולא יערכו זמן רב מדי. לאחר הצילומים הצלם המבצע עריכה לחומרים המצולמים ונותן למשתתפים עותק מהתוצאה המוגמרת. הסרט שיצא מהווה מזכרת מושלמת לכל החוגגים וגם לכלת בת המצווה עצמה מימים של כיף ושמחה שילוו אותה לאורך כל החיים.

עריכת שיר או ריקוד

בדומה לקונספט של צילום סרט ניתן לחגוג אטרקציות לאירועים בצורה קצת שונה על ידי עריכת שיר קבוצתי או ריקוד. את השיר או הריקוד ניתן להציג בחגיגה הגדולה באולם או בגן האירועים המיועדת לכל המשפחה ומעגל המכרים המורחב.

אטרקציות לאירועים – סיכום

בת מצווה יכולה לקבל גוון קצת אחר מחגיגת בר מצווה ולהיעשות בקבוצה קטנה של חברות קרובות שאוהבות להיות ביחד. שפע האפשרויות הוא רחב וחשוב להתייעץ עם כלת בר המצווה לכבי האפשרות המועדפת עליה.

2014-03-07T14:28:16+00:00