Home/בלוג/5 דברים שיעבירו לכם את האירוע

5 דברים שיעבירו לכם את האירוע

לקראת כל אירוע שנערך יש התרגשות גדולה והרבה הכנות. המטרה היא להמשיך את ההתרגשות אל תוך האירוע וליצור אירוע עשיר ומרגש. אירוע שיותיר חותם על כל המשתתפים וישאיר להם טעם של עוד – אירוע שכולם יזכרו זמן רב. יש לא מעט דברים שניתן לעשות על מנת להעשיר את האירוע ולמלא אותו בתוכן ובעניין. הנה כמה דוגמאות שתוכלו לשקול או לשאוב מהן השראה.

 

  1. הופעה חיה

לא האפשרות הזולה ביותר, אך כזאת שכדאי לשקול. לאירוע ניתן להביא צוות בידור כגון סטנדאפיסט, להקה, זמר, צייר קריקטורות, צוות מוזיקה ורקדנים או אנשים העוסקים באמנות מסוג אחר. בידור חי ופועם בלב האירוע תמיד מוסיף לו פן ייחודי ומעשיר אותו.

  1. אירוע קונספט

אירועים רבים נערכים תחת מטרייה של קונספט (נושא) מסוים. בין אם מדובר בבר ובת מצווה או באירוע אחר, ניתן להכניס אלמנטים רבים שמייצגים קו אחיד בכל הקשור לתפאורה, למוזיקה, לאוכל ואף להזמנות שיקבלו המוזמנים. זה יכול להיות למשל קונספט המתבסס על סיפור, סדרה או סרט מפורסמים – מהמקרא, מסרטי דיסני, מסדרות בטלוויזיה – ועוד. בהחלט לא חסרות אפשרויות. אירוע עם קונספט הוא זכיר יותר, מיוחד ויוצא דופן, והמוזמנים לוקחים חלק ממשי בעלילה הייחודית הנרקמת באירוע.

  1. להשקיע בקייטרינג

חשוב מאוד להשקיע בפן הקולינרי. האוכל תמיד מעשיר את האירוע ומהווה חלק חשוב מהחוויה כולה. כיום פופולארי מאוד בארץ קייטרינג חלבי עשיר. השקיעו במציאת חברת קייטרינג איכותית שתספק לכם שלל מאכלים, מאפים וכמובן שגם קינוחים מבוססי חלב ומוצריו. יהיה טעים.

  1. אטרקציות מגוונות

קיימות הרבה מאוד אטרקציות שניתן להביא לאירוע. כמובן שכל אירוע עומד בפני עצמו, וכדאי להתחשב בראש ובראשונה בגיל ובאופי המוזמנים. אטרקציות ומשחקים מעבירים את הזמן בכיף ובנעימים, מעלים את רמות האדרנלין ומאפשרים למוזמנים להתחרות ולשחק אחד עם השני. בפרט כדאי לחפש אטרקציות מיוחדות ויוצאות מגדר הרגיל. זה חשוב עוד יותר כאשר מדובר באירועים ומסיבות לצעירים.

  1. ציורי גוף

ציורי פנים וגוף, למשל בסגנון פול מון, פופולאריים מאוד כיום באירועים רבים בארץ. בהחלט כדאי לשקול להביא מאפרת או צוות איפור שיגיעו לאירוע על מנת לצייר על המשתתפים ולאפר אותם עם ציורי גוף זוהרים בחושך. הולך מעולה עם תותח אולטרה סגול.

 

2019-01-08T13:32:45+00:00