Home/בלוג/5 טיפים לבחירת אולם אירועים לבת מצווה

5 טיפים לבחירת אולם אירועים לבת מצווה

כל ילדה מחכה בקוצר רוח לבת מצווה שלה. יש משהו מאוד מיוחד באירוע הזה שמסמל את המעבר בין עולם הילדות להפיכת הילדה לנערה מתבגרת. הפקה מקורית בלתי נמנעת כאן, ולכן חשוב לבחור את המיקום המושלם שישתלב עם התוכניות והחלומות של הילדה, ובו זמנית גם יהיה נוח מבחינת המיקום ומשתלם מבחינת העלות שלו.

1. בחירת הלוקיישן

לוקיישן הוא תמיד אחד הפרמטרים החשובים כאשר בוחרים היכן לקיים אירוע. קרבה למקום המגורים שלכם ושל מרבית המוזמנים חשובה מסיבות ברורות, על מנת שיהיה קל להגיע לאירוע. לצד נושא הקרבה הגיאוגרפית, על הלוקיישן גם לשרת את הקונספט של יום ההולדת. אולם אירועים במרכז תמיד יהיה האופציה המומלצת ביותר, במיוחד אם מדובר על מסיבת ריקודים או על בת מצווה בסגנון תצוגת אופנה.

2. בחירה לפי הקונספט של האירוע

כפי שכבר הוזכר בפסקה הקודמת, המיקום שנבחר לקיום אירוע בת מצווה חייב לשרת את הקונספט של האירוע. מסיבת בת מצווה יכולה להתקיים תחת כל קונספט שיעלה על דעתה של הילדה, כמו למשל: קונספט יער פיות, מסיבת יופי, מסיבת ריקודים, מסיבת גורמה של מתוקים ועוד. בבחירת האולם יש לוודא כי תתאפשר הפקת האירוע כולל הפעילות והאטרקציות שאתם מתכננים.

3. בחירה על פי הסגנון של האולם

אם החלטתם לקיים בת מצווה קלאסית באולם אירועים, יהיה עליכם לבחור את האולם על פי הסגנון הייחודי שלו. היום קיימים אולמות בוטיק ואולמות שמשלבים גני נוי, אולמות עירוניים ואולמות כפריים שמתחברים לטבע. כל אחד מהסגנונות הללו של האולם מכתיב גם את העיצוב והריהוט שבו, לכן בחירת האולם על פי הסגנון שלו היא אחת השיטות לבחור מיקום נכון לאירוע.

4. בחירה לפי כמות המוזמים והגודל

חשוב מאוד לבחור אולם שלא יהיה גדול או קטן למול כמות המוזמנים המתוכננת. היום מרבים אולמות האירועים מאפשרים התאמה מודולארית לכמות המוזמנים, כלומר הם יכולים להרחיב או לצמצם את המרחב, באמצעות רכיבים מודולאריים אשר מאפשרים חלוקת האולם לשניים או אפילו לשלוש אזורים.

5. בחירה על פי חבילת שירותים מיוחדת לבת מצווה

ישנם אולמות אירועים שמספקים חבילות שירותים מיוחדות המיועדות לחגיגות בת מצווה. חבילות מסוג זה יכללו למשל אטרקציות מיוחדות לבנות או עיצוב מיוחד שמתאים לבת מצווה. כדאי לבדוק האם קיימות חבילות כאלה באולמות שאתם בודקים, על מנת שבת המצווה תהיה חגיגה אותנטית ובלתי נשכחת עבור הילדה.

2014-01-13T21:14:10+00:00