Home/אטרקציות/אטרקציות לבר מצווה
אטרקציות לבר מצווה 2017-11-15T13:49:15+00:00

Project Description

אטרקציות לבר מצווה

יש הרבה מאוד דברים שהופכים את חגיגת הבר מצווה שלכם לחגיגה בלתי נשכחת. מסיבת ריקודים מטריפה בניצוחו של DJ מוביל, קבלת פנים מרשימה, אוכל מעולה, סרט בו אתם מככבים, חדר VIP לבני המשפחה. אבל אין ספק שמה שהכי מקפיץ את המסיבה לגבהים חדשים אלה אטרקציות לבר מצווה. כן, כן, אטרקציות, מהסוג שיש בפארק שעשועים ובמשחקיות שוות ובאירועים שווים, כאלה אתם חייבים בבר מצווה שלכם.
לא יודעים במה לבחור בין האטרקציות האפשריות? אנחנו כאן עם מדריך אטרקציות מיוחד לכבוד הבר מצווה.

אטרקציות לבר מצווה – המבחר קובע

גיוון הוא שם המשחק. כדאי לבחור אטרקציות מגוונות לא רק כדי שלכל בני הגילאים השונים יהיה איך ליהנות בחגיגה שלכם, אלא גם שיהיה לכל אחד את הבחירה לבחור מבין האטרקציות השונות. אטרקציות לבר מצווה יכולות להיות כל מני דברים, מתותח לייזר, דרך מכונת בועות בטעמים ועד סימולאטורים מגניבים. כשיש מבחר יש יותר אפשרויות וסגנונות של אטרקציות לבר מצווה לבחור מתוכן את האטרקציות האהובות ביותר וכל אורח יבחר למה הוא מתחבר יותר.

לקלוע לטעם של האורחים

זכרו שבמסיבה שלכם יש אורחים מכל מני גילאים, אלא אם כן אתם עורכים אירוע רק לבני הכיתה ואז כולם בגיל שלכם, פחות או יותר. אבל אם מדובר באירוע מעורב של בני משפחה וחברים, מבוגרים וצעירים ואפילו ילדים ותינוקות שהגיעו לחגוג אתכם, כדאי שיהיו אטרקציות לבני כל הגילאים, מתנפחים לקטנטנים ואטרקציות לגדולים יותר.

אם אתם אוהבים – גם אחרים יאהבו

אחת הדרכים הטובות ביותר לבחור אטרקציות לבר מצווה היא להתנסות באטרקציות המגוונות ולהחליט אם אתם אוהבים אותן. אם מדובר באטרקציה שאתם עצמכם אוהבים אז אחרים גם יאהבו. עם זאת, זכרו את הטיפים הקודמים, שמרו על טווח רחב של אטרקציות והאירוע שלכם יהיה מוצלח.

אל תוותרו על שולחנות משחק

בין האטרקציות הפופולאריות והמגניבות ביותר אפשר למצוא שולחנות משחק שונים ומדליקים. מה שמגניב בשולחנות משחק זה שאפשר לשחק בזוגות ואפילו ליצור קבוצות וככה החברים באירוע שלכם יוכלו ליהנות גם ביחד. בין שולחנות משחק המופיעות בין אטרקציות לבר מצווה ניתן למצוא שולחן הוקי קרח, שולחן בלאק ג’אק, שולחן רולטה, שולחן הוקי אוויר, שולחן כדורגל ועוד.

עולם המשחקים

כפי ששמתם לב יש כל מני סוגים של אטרקציות לבר מצווה. אטרקציות של הדמיות, אטרקציות של מכונות משחק ויש גם אטרקציות אינטראקטיביות. אין כמו לקיים טורנירים של פלייסטיישן 2 ו-פלייסטיישן 3 בבר מצווה. כשתבחרו אטרקציות לבר מצווה אל תפספסו פלייסטיישן 2 ו-פלייסטיישן 3 , עמדות שכל אחד יכול לכייף בהן במהלך האירוע. כמו כן, גיטרה ירו ומשטחי ריקוד אנרגטיים למי שאוהב אקשן אינטראקטיבי.

ספיישל של עיצוב

האווירה מתחילה בעיצוב של המועדון. אטרקציות לבר מצווה יכולות להיות גם חלק מהעיצוב כמו למשל, קישוטים מיוחדים, בלונים ועד אטרקציות מרהיבות שיש במועדונים מיוחדים כמו קירות לדים, מפלי לדים, מערכת תאורה משוכללת, מסכי ענק ועוד.
אטרקציות לבר מצווה שיקפיצו את החוויה לשיאים חדשים? אנחנו כאן עם כל החידושים